Rezervirko je mobilna aplikacija namijenjena rezervaciji termina s ciljem povezivanja raznih vrsta uslužnih djelatnosti na jednom mjestu. Na taj način Rezervirko omogućava korisniku brzu i učinkovitu rezervaciju potrebne usluge, a davateljima usluge porast potencijalnih klijenata i oslobađanje od nepotrebnih, a nerijetko dugih poziva ili poruka prilikom dogovaranja termina. Drugi važni cilj ovog projekta je povećati konkurentnost i onih najmanjih davatelja usluga (npr. frizera, kozmetičkih salona ili autoservisa) za koje nitko nije čuo jer jednostavno nemaju mogućnost financiranja marketinga, a sada sve to mogu dobiti koristeći Rezervirko! Čitav sustav se sastoji od dvije zasebne aplikacije:

 

  • Rezervirko: aplikacija namijenjena korisnicima. Potpuno je besplatna. Registracija se odvija na način da se mora unijeti ispravan broj mobilnog uređaja na kojem će se aplikacija koristiti. Nakon potvrde broja dobivenim kodom i izvršene registracije, korisnik može pristupiti svim registriranim davateljima usluga (obrti, male tvrtke, sportski objekti i sl.). Nakon odabira svojih favorita, korisnik može pristupiti rezervaciji termina za uslugu koju želi kod odabranog davatelja usluge. I to je to!

 

  • Rezervirko Admin: aplikacija namijenjena davateljima usluga. Besplatna probna verzija omogućena je za prvi tri mjeseca korištenja kako bi davatelj usluge imao dovoljno vremena upoznati sve prednosti korištenja naše aplikacije. Nakon isteka probnog perioda, ukoliko davatelj usluge odluči nastaviti koristiti aplikaciju, plaćat će onoliko koliko se rezervacija ostvari preko aplikacije Rezervirko, a prema važećem cjeniku. Rezervacije koje davatelj usluge unese ručno u kalendar (npr. rezervacija ostvarena porukom, pozivom ili osobnim dolaskom klijenta) se ne naplaćuje. Davatelj usluga, osim uvida u kalendar i raspored dolazaka klijenata, ima uvid i u neke statističke podatke koji mu mogu pomoći u unaprjeđenju poslovanja. Nadalje, vidljivi su i informativni i statistički podaci, primjerice koliko se koja usluga koristila, koliko klijenata je prijavljeno na profil, koliko je rezervacija ostvareno i tome slično. Također, davateljima usluge se prema važećem cjeniku omogućuje objava posebnih ponuda (popusti na usluge, happy hour i sl.) koji su vidljivi na glavnom zaslonu svih klijenata, što dodatno potiče rezervacije i korištenje usluga s lakoćom.

 

Datoteke: